Ferestre/ flux de ŞTIRI

Wednesday 13 October 2010

Faleze de piatra, editia 10, luna octombrie

Dragii mei, vă invit la lectură. Am lansat o nouă ediţie a revistei Faleze de piatră. Colectivul redacţional a fost din nou la înălţime. Eu lucrez direct cu Emanuel Pope, mentorul acestui spaţiu cultural numit Republica artelor - Cititor de proză. Suntem fericiţi că am reuşit cu toţii să realizăm un nou număr al revistei noastre. A noastră, dăruită vouă!
Revista o puteţi citi aici:
http://falezedepiatra.net/



Eu sunt redactor imagine la aceasta revistă lunară.
Partea de articole principale am ilustrat-o cu grafica semnată Maia Martin.
Am folosit ca ilustraţii şi lucrări ale artiştilor: Constantin Sultana, Diana Svitchi, Rodica Sultana, Anişoara Iordache, Constanţa Abălaşei-Donosa, Julian Radu,  Bogdan Calciu, Aurelia Chiru, Doina Munteanu, Reli Voicu, Mihai Victus, Ioan Rotar, Constantin P. Popescu.

Lectură plăcută!
Maia Martin

sursa: http://martinmaia.blogspot.com/2010/10/faleze-de-piatra-editia-10-luna.html

No comments:

Post a Comment