Ferestre/ flux de ŞTIRI

Thursday 16 December 2010

Vă recomand Portalul Cititor de proză

Dragii mei,
în acelaşi timp în care eu puneam bazele noului site de linkuri, deşi nu vorbisem despre asta, prietenul si dragul nostru mentor, Emanuel Pope, crea Portalul Cititor de proză.  Poate că ideile şi pofta de lucru se transmit telepatic.

Portalul il puteti rasfoi si iar rasfoi (pentru ca este cuprinzător) urmând adresa de mai jos:
http://www.netvibes.com/cititor-de-proza#Re%C5%A3eaua_Cititor_de_Pr...


După o seară şi o noapte de muncă (amandoi lucram în paralel, după cum v-am spus) ne-am sfătuit asupra conţinutului, ordinii şi optimizării celor doua platforme.
Emanuel şi-a dorit ca acest portal să cuprindă toate site-urile proiectului Cititor de proză - Republica Artelor. Şi nu numai atât. Astfel veti mai găsi aici blogurile, ferestrele, redacţiile, galeriile proiectului, dar şi linkurile membrilor, adrese utile ale unor biblioteci, reviste online, site-uri literare, edituri. Dacă sunteţi un împătimit al culturii şi internetului, aici veţi găsi tot ce vă interesează legat de acest proiect "mamut" cum bine îi spunea cu admiraţie doamna Gabi Schuster.

Am creat un banner animat simplu si sugestiv care să vă conducă cât mai rapid pe acest portal!

http://www.netvibes.com/cititor-de-proza

Răsfoire plăcută! Datorită diversităţii sale, Portalul Cititor de proză este un portal în care intri, dar nu ştii când mai pleci !


autor Maia Martin

No comments:

Post a Comment