Ferestre/ flux de ŞTIRI

Saturday 9 April 2011

Câine în rugaciune, autor Lucian Gruia, volumul nr. 18 al Colecţiei Online Cititor de proză


Dragii mei, a apărut un nou volum al Colecţiei online Cititor de proză: Câine în rugaciune, autor Lucian Gruia, volum cu numărul 18. Colecţia aparţine proiectului Cititor de proză - Republica Artelor şi este fondată şii coordonată de domnul Emanuel Pope.

Cartea semnată de Lucian Gruia o puteţi citi aici:
http://en.calameo.com/read/000310051e8a2712ed8aa


 Alexandru Petria spune:
"Lucian Gruia are talentul de-a extrage din propria biografie, ca un magnet pilitura de fier, întâmplările deosebite, purtătoare de mesaje tulburătoare. Ştie să vadă. Cunoscătorii ştiu la ce mă refer.''

Lucian Gruia dedică volumul fiului său "năzdrăvan", Emil. Argumentul cu care începe acest volum îl puteţi citi mai jos:
"Odată cu trecerea anilor, oraşul natal mi se pare tot mai fascinant.
Cele mai multe din aceste povestiri se petrec la Dej, iar locuitorii urbei mele le merită cu prisosinţă.
Odată, demult, în copilărie, Someşul mi-a furat chipul curat. De atunci rătăcesc prin lume, căutându-l." 



Detalii:

Coordonator colecţie şi redactor de carte Emanuel Pope
Tehnoredactare Ioana Nina Botici
Editor coordonator Maia Martin
Grafica colecţiei Maia Martin

Site-ul colecţiei http://colectiacititordeproza.weebly.com/


Lectură plăcută!

A consemnat pentru dumneavoastră, Maia Martin
9 aprilie 2011


sursa: http://martinmaia.blogspot.com/2011/04/caine-in-rugaciune-autor-lucian-gruia.html

No comments:

Post a Comment