Ferestre/ flux de ŞTIRI

Thursday 7 July 2011

Daniela Isache, Expresionismul dragostea mea, album pictură

Dragii mei,
vă anunţ apariţia unui nou album de pictură, album semnat de Daniela Isache: "Expresionismul, dragostea mea".
Albumul este rezultatul unei frumoase colaborări pe care am avut-o cu artista.
"Expresionismul, dragostea mea" cu o prefaţă semnată de Valentin Ciucă, apare concomitent în două colecţii: Biblioteca multimedia Maia Martin (nr.7) şi Colecţia online de artă Cititor de proză (nr.6).



http://en.calameo.com/read/0003100517ab4d82de6cc



 




http://en.calameo.com/read/00061691266889869bb42




"La aproape un secol de la manifestările întâilor expresionişti, Daniela Isache consideră că lecţia expresionistă nu şi-a epuizat, prin eroziune, substanţa. Cum se explică astăzi persistenţa gustului de a explora, estetic, universul expresionist? Asistăm, cumva, la crize similare, ne răzvrătim în raport cu provocările unei lumi care n-a învăţat nimic din erorile trecutului sau… structura noastră afectivă impune răscoliri interioare? Asemenea întrebări şi le pune Daniela Isache. Inclin să cred că motivaţia ţine, simultan, de dezamăgirile sociale prezente, dar şi de flagelările unui spirit ce-şi caută identitatea într-o lume fără identitate."
Valentin Ciucă
Detalii colecţia online de artă Cititor de proză

Coordonator colecţie Emanuel Pope
Editor carte  Maia Martin
Tehnoredactare Daniela Isache
Grafica colecţiei Maia Martin

Vizionare plăcută!
A consemnat pentru dumneavoastră,  
Maia Martin, 7 iulie 2011

No comments:

Post a Comment