Ferestre/ flux de ŞTIRI

Tuesday 19 July 2011

”De la lume adunate”, un nou album online

Dragii mei, am realizat un album de pictură, având ca pretext câteva texte scrise de mine în anii 2006 și 2009. Textele au fost mai multe, dar am păstrat doar ce este relevant pentru publicul de azi. Am evitat să postez imagini din expoziție, gândindu-mă că cel mai important pentru privitori este să aibă contact cu arta acestor pictori.

”De la lume adunate”, Maia Martin - curator, un nou album online de azi în Biblioteca Maia Martin și Colecția Cititor de proză.


În anul 2006 am colaborat cu Galeria Basil., iar în anul 2009 cu Atelierul de creaţie Sultana
Aceste texte le-am scris în calitate de curator si colaborator al acestor galerii.
Folosesc acest prilej pentru a expune aici si lucrările următorilor artisti: Ana Amuzescu, Anca Jitariu, Mirela Iordache, Rodica Sultana, David Croitor, Gina Baranovschi, Elena Bissinger, Doru Deliu, Andrea Mierlea, Ana Maria Marhan si Eduard Sandu.

Albumul online în Biblioteca Maia Martin



Albumul online în Colecția Cititor de proză






Texte Maia Martin

Cuprins:
Expoziţii

Ana Amuzescu, Din dragoste mai ales...
Anca Jitariu, Simfonie
Mirela Iordache, Underground
“De la lume adunate...4”, expoziţie de grup
Rodica Sultana, Uverturi
Mirela Iordache, O privire prin gaura cheii spre absolut


Vizionare plăcută!

No comments:

Post a Comment