Ferestre/ flux de ŞTIRI

Sunday 31 July 2011

"Eu zbor! Veniţi cu mine?", vol. 3, Suzana Deac şi Maia Martin

Dragii mei,
cu bucurie vă anunţ apariţia unei noi cărţi din seria "Eu zbor! Veniţi cu mine?". Este cel de-al 3-lea volum, semnat de Suzana Deac, proză şi poezie, şi Maia Martin, pictură.




 Puteţi citi cartea aici




sau aici



Având ca inspiraţie picturile mele, Suzana Deac a scris proză sau poezie de o sensibilitate ce  o simt foarte apropiata cu a mea. Joaca, Jocul se imbina cu meditaţie, reflexia, dar şi cu actualitatea de zi cu zi.

Vă ofer ca preambul un dialog între pictură şi literatură pe tema "Melancoliei".


Melancolie, artist Maia Martin

"De unde vin cuvintele? Din pomii ascultători cu inele de logodnă, pe care i-am admirat într-o primăvară timpurie, cu o foame de flori şi desenam ramurile laterale, nevăzute de trecătorii pământeni, iubeam frunza care îndrăznea să se trezească pentru fiecare zi, piţigoiul din decor cânta imnul singurătăţii. Copacii s-au unit cu dealul, un lanţ verde contra timp. Ştiu că visele mele se întorc într-o iarnă lipsită de rugăciunea pădurilor."
Suzana Deac

Cartea "Eu zbor! Veniţi cu mine?" vine in continuarea vol. 1 semnat de Violetta Petre şi a antologiei (vol.2) ce cuprindea picturi din perioada 2006-2008 (autori Maia Martin, Dorina Şişu, Ion Vanghele, Suzana Deac, Adrian Grauenfels, Delia Stăniloiu, Emanuel Pope, Eugen Dorcescu, Ion Ionescu-Bucovu, Ioan Mircea Popovici, Slavomir Almăjan, Ion Toma Ionescu, Mariana Bendou, Mihaela Dumitriu şi Tibick Indrikova)



Colectia Cititor de proza
http://colectiacititordeproza.weebly.com/index.html

Biblioteca Maia Martin, cărţi online
http://martinmaia.blogspot.com/p/biblioteca-maia-martin.html

Lectură plăcută!

A consemnat pentru dumneavoastră,
Maia Martin

No comments:

Post a Comment